de
en
Schliessen
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Impressum
Datenschutz
zum Inhalt
Detailsuche
Schnellsuche:
OK
Schließen
Dokumenttypen
8
Einträge für
Aufsatz in einer Zeitschrift
Zeiträume
7
Einträge für
2011-2020
1
Einträge für
2021-2030
Autoren / Beteiligte
8
Einträge für
Frank, Cornelia
8
Einträge für
Schack, Thomas
2
Einträge für
Land, William Marshall
1
Einträge für
Chen, Tai-Ting
1
Einträge für
Cheng, Ming-Yang
1
Einträge für
Essig, Kai
1
Einträge für
Gröben, Bernd
1
Einträge für
Huang, Chung-Yu
1
Einträge für
Hung, Tsung-Min
1
Einträge für
Kim, Taeho
1
Einträge für
Koester, Dirk
1
Einträge für
Lin, Kao-Hung
1
Einträge für
Meier, Christopher
1
Einträge für
Popp, Carmen
1
Einträge für
Tsai, Yen-Yu
1
Einträge für
Wang, Kuo-Pin
Zeige 6 weitere
Zeige erste 10
8
Titel
in
Klassifikation (DDC)
Klassifikation
Schliessen
Filter
3
zu den Filteroptionen
Titel
Personen
Ort
Verlag
Jahr
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Alle Titel
Klassifikation (DDC)
Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke
Philosophie und Psychologie
Religion
Sozialwissenschaften
Naturwissenschaften und Mathematik
Sprache
Künste und Unterhaltung
Geschichte und Geografie
Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften
Literatur
In my mind's (quiet) eye: A perceptual-cognitive approach to the Quiet Eye - comment on Vickers
Frank, Cornelia
;
Schack, Thomas
In: Current Issues in Sport Science, Jg. 1 H. 1
Mental Representation and Mental Practice: Experimental Investigation on the Functional Links between Motor Memory and Motor Imagery
Frank, Cornelia
;
Land, William Marshall
;
Popp, Carmen
;
Schack, Thomas
In: PLoS ONE, Jg. 9 H. 4
Mental representation and motor imagery training
Schack, Thomas
;
Essig, Kai
;
Frank, Cornelia
;
Koester, Dirk
In: Frontiers in Human Neuroscience, Jg. 8 H. 328, S. 1-10
Perceptual-cognitive changes during motor learning: The influence of mental and physical practice on mental representation, gaze behavior, and performance of a complex action
Frank, Cornelia
;
Land, William Marshall
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 6
The representation of motor (inter)action, states of action, and learning: Three perspectives on motor learning by way of imagery and execution
Frank, Cornelia
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 8
Superior performance in skilled golfers characterized by dynamic neuromotor processes related to attentional focus
Wang, Kuo-Pin
;
Frank, Cornelia
;
Tsai, Yen-Yu
;
Lin, Kao-Hung
;
Chen, Tai-Ting
;
Cheng, Ming-Yang
;
Huang, Chung-Yu
;
Hung, Tsung-Min
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 12
A systematic investigation of the effect of action observation training and motor imagery training on the development of mental representation structure and skill performance
Kim, Taeho
;
Frank, Cornelia
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Human Neuroscience, Jg. 11 H. 499
Verbal instructions and motor learning: How analogy and explicit instructions influence the development of mental representations and tennis serve performance
Meier, Christopher
;
Frank, Cornelia
;
Gröben, Bernd
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 11