
Account management 2.0
from silo thinking to integrated account developmentIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 77-862014
Adoptions across borders, children and diaspora
representations of transnational adoption in diasporic Indian women's writing2015
Ambivalentes Junge-Sein im Sport
Entwicklung eines Fragebogens für die sportpädagogische Jungenforschung2012

Die Anbahnung einer forschenden Grundhaltung im Praxissemester
eine empirische Analyse von Bedingungen und Entwicklungsverläufen2019

Anhang zu "Möglichkeiten der Förderung einzelner Dimensionen sozialer Kompetenzen im Kontext von Schule"
Programmevaluation "Sozialtraining und Mobbingintervention – Systemisch denken und handeln"2019

Antezedenzien und Konsequenzen von NGO-Kampagnen
eine empirische Analyse der Beziehung zwischen NGOs und Unternehmen der Bekleidungsindustrie2016
Die Anti-Terrorismusgesetzgebung in Deutschland und den USA
eine rechtsvergleichende Betrachtung unter besonderer Berücksichtigung der informationellen Privatsphäre2014

Application of Kuhn’s theory of scientific revolution to the theory development of disruptive innovation
In: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 58-682020
Application of timing option to founding investment decision of biotech start-ups
In: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 133-1462011

Are behavioral pricing tactics also present in the B2B context?
evidence from a complex chemical B2B productIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 3-162016
Are you still comparing or already learning?
experience report of a Facility Management benchmarking for laboratory buildingsIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 89-982013
Armuts- und Integrationspolitik im aktivierenden Sozialstaat
Frankreich und Großbritannien im Vergleich2014
Artificial Intelligence in the process industries – technology overview, case studies, and success factors
In: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 41-532019

