de
en
Close
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Imprint
Privacy Policy
jump to main content
Search Details
Quicksearch:
OK
Close
Document types
1
Entries for
Journal Article
1
Entries for
Document (Published Electronically)
1
Entries for
Article in a collected edition
Periods
1
Entries for
1901-2000
2
Entries for
2001-2100
Authors / Collaborators
1
Entries for
Bergmann, Fynn
1
Entries for
Schwab, Susanne
1
Entries for
Ukley, Nils
1
Entries for
Venetz, Martin
1
Entries for
Wachsmuth, Ipke
1
Entries for
Zurbriggen, Carmen
Languages
3
Entries for
English
3
Titles
in
Klassifikation (DDC)
→
Sozialwissenschaften
→
Bildung und Erziehung
→
Bildung und Erziehung
Classification
Close
Filters
1
jump to filter-options
Title
Persons
Place
Publisher
Year
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
All Titles
Klassifikation (DDC)
Sozialwissenschaften
Bildung und Erziehung
Bildung und Erziehung
What Do Teachers Think About Their Students’ Inclusion? Consistency of Students’ Self-Reports and Teacher Ratings
Venetz, Martin
;
Zurbriggen, Carmen
;
Schwab, Susanne
In: Frontiers in Psychology, Vol. 10
2019
What kind of organization makes structural knowledge easily processible?
Wachsmuth, Ipke
1981
Wie können Lehrsituationen zu Lernsituationen werden? – Rekonstruktive Forschung am eigenen Fall als Ausgangspunkt für die Professionalisierung von Sp [...]
Ukley, Nils
;
Bergmann, Fynn
2018