de
en
Schliessen
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Impressum
Datenschutz
zum Inhalt
Detailsuche
Schnellsuche:
OK
Schließen
Dokumenttypen
6
Einträge für
Aufsatz in einer Zeitschrift
Autoren / Beteiligte
6
Einträge für
Behr, Merlyn J.
6
Einträge für
Wachsmuth, Ipke
5
Einträge für
Post, Thomas R.
3
Einträge für
Bright, George W.
2
Einträge für
Lesh, Richard
1
Einträge für
Bernard, John
1
Einträge für
Briars, Diane
1
Einträge für
Threadgill-Sowder, Judy
6
Titel
in
Klassifikation (DDC)
→
Sozialwissenschaften
→
Bildung und Erziehung
→
Bildung und Erziehung
Klassifikation
Schliessen
Filter
2
zu den Filteroptionen
Titel
Personen
Ort
Verlag
Jahr
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Alle Titel
Klassifikation (DDC)
Sozialwissenschaften
Bildung und Erziehung
Bildung und Erziehung
Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game
Wachsmuth, Ipke
;
Bright, George W.
;
Behr, Merlyn J.
;
Post, Thomas R.
In: Recherches en didactique des mathématiques, Jg. 7 H. 3, S. 51-74
1986
Construct a sum: a measure of children's understanding of fraction size
Behr, Merlyn J.
;
Wachsmuth, Ipke
;
Post, Thomas R.
In: Journal for research in mathematics education, Jg. 16 H. 2, S. 120-131
1985
Identifying fractions on number lines
Bright, George W.
;
Behr, Merlyn J.
;
Post, Thomas R.
;
Wachsmuth, Ipke
In: Journal for research in mathematics education, Jg. 19 H. 3, S. 215-232
1988
Order and equivalence of rational numbers: a cognitive analysis
Post, Thomas R.
;
Wachsmuth, Ipke
;
Lesh, Richard
;
Behr, Merlyn J.
In: Journal for research in mathematics education, Jg. 16 H. 1, S. 18-36
1985
Order and equivalence of rational numbers: a clinical teaching experiment
Behr, Merlyn J.
;
Wachsmuth, Ipke
;
Post, Thomas R.
;
Lesh, Richard
In: Journal for research in mathematics education, Jg. 15 H. 5, S. 323-341
1984
Research problems in mathematics education - III
Behr, Merlyn J.
;
Bernard, John
;
Briars, Diane
;
Bright, George W.
;
Threadgill-Sowder, Judy
;
Wachsmuth, Ipke
In: For the learning of mathematics, Jg. 4 H. 3, S. 22-23
1984