de
en
Close
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Imprint
Privacy Policy
jump to main content
Search Details
Quicksearch:
OK
Close
Document types
3
Entries for
Journal Article
2
Entries for
Conference Proceedings
2
Entries for
Article in a collected edition
Periods
7
Entries for
1901-2000
Authors / Collaborators
3
Entries for
Tillmann, Klaus-Jürgen
3
Entries for
Wachsmuth, Ipke
2
Entries for
Behr, Merlyn J.
2
Entries for
Post, Thomas R.
1
Entries for
Hershkowitz, Rina
1
Entries for
Huber, Ludwig
1
Entries for
Otto, Gunter
1
Entries for
van Dijk, Lutz
Languages
4
Entries for
English
3
Entries for
German
7
Titles
in
Klassifikation (DDC)
→
Sozialwissenschaften
→
Bildung und Erziehung
Classification
Close
Filters
1
jump to filter-options
Title
Persons
Place
Publisher
Year
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
All Titles
Klassifikation (DDC)
Sozialwissenschaften
Bildung und Erziehung
Bildung und Erziehung
Schulen, schulische Tätigkeiten; Sonderpädagogik
Primar- und Elementarbildung
Sekundarbildung
Erwachsenenbildung
Curricula
Hochschulbildung
Bildungspolitik
Carl-Heinz Evers – der Vater der Gesamtschule? Eine Schreibtisch-Reise in die 60er Jahre
Tillmann, Klaus-Jürgen
;
van Dijk, Lutz (Ed.)
1987
Changes in the student role
Huber, Ludwig
In: Studies in higher education, Vol. 12 Issue 2, page 157-168
1987
Children's perception of ratios and fractions in Grade 5
Wachsmuth, Ipke
;
Behr, Merlyn J.
;
Post, Thomas R.
;
Hershkowitz, Rina (Ed.)
1983
Comprehensive schools and traditional education in the Federal Republic of Germany
Tillmann, Klaus-Jürgen
In: International journal of educational research, Vol. 12 Issue 5, page 471-480
1988
Die Computerisierung der Schule findet nicht statt
Tillmann, Klaus-Jürgen
;
Otto, Gunter (Ed.)
1985
Computersimulationen zur Erklärung instabilen Verhaltens von Schulkindern in mathematischen Anwendungssituationen
Wachsmuth, Ipke
1985
Construct a sum: a measure of children's understanding of fraction size
Behr, Merlyn J.
;
Wachsmuth, Ipke
;
Post, Thomas R.
In: Journal for research in mathematics education, Vol. 16 Issue 2, page 120-131
1985