de
en
Schliessen
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Impressum
Datenschutz
zum Inhalt
Detailsuche
Schnellsuche:
OK
Schließen
Dokumenttypen
9
Einträge für
Dissertation
Zeiträume
2
Einträge für
2001-2010
6
Einträge für
2011-2020
1
Einträge für
2021-2030
Autoren / Beteiligte
3
Einträge für
Otto, Hans-Uwe
2
Einträge für
Andresen, Sabine
1
Einträge für
Amrhein, Bettina
1
Einträge für
Balsera, Maria Ron
1
Einträge für
Boni, Alejandra
1
Einträge für
Brünger, Moritz
1
Einträge für
Böhm-Kasper, Oliver
1
Einträge für
Chuang, Mei-Ling
1
Einträge für
Demmer, Christine
1
Einträge für
Diehm, Isabell
1
Einträge für
Eshuchi, Joshua Caleb Amunga
1
Einträge für
Hänsel, Dagmar
1
Einträge für
Jancic Mogliacci, Rada
1
Einträge für
Jütte, Wolfgang
1
Einträge für
Kummer, Werner
1
Einträge für
Lütje-Klose, Birgit
1
Einträge für
Perren, Sonja
1
Einträge für
Potsi, Antoanneta
1
Einträge für
Sander, Uwe
1
Einträge für
Shirima, Gennes Hendry
1
Einträge für
Skorge, Patricia
1
Einträge für
Tan, Run
1
Einträge für
Timmermann, Dieter
1
Einträge für
Unterhalter, Elaine
1
Einträge für
Walmsley, John
Zeige 15 weitere
Zeige erste 10
Sprachen
9
Einträge für
Englisch
9
Titel
in
Klassifikation (DDC)
→
Sozialwissenschaften
→
Bildung und Erziehung
Klassifikation
Schliessen
Filter
2
zu den Filteroptionen
Titel
Personen
Ort
Verlag
Jahr
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Alle Titel
Klassifikation (DDC)
Sozialwissenschaften
Bildung und Erziehung
Bildung und Erziehung
Schulen, schulische Tätigkeiten; Sonderpädagogik
Primar- und Elementarbildung
Sekundarbildung
Erwachsenenbildung
Curricula
Hochschulbildung
Bildungspolitik
The affordances of visuals in materials for foreign language learning and teaching : perspectives from theory and research
Skorge, Patricia
2006
The Millennium Development Goals and educational justice: a critical realist analysis of capability deprivation in Kenyan education policy
Eshuchi, Joshua Caleb Amunga
2014
Policy and institutional arrangements on the provision and sustainability of Non-Formal Secondary Education (NFSE) in Tanzania
Shirima, Gennes Hendry
2016
Pre-primary education from the perspective of the capability approach : an empirical investigation into teachers' beliefs and practices
Potsi, Antoanneta
2013
Promoting peer interactions in Chinese inclusive preschool classrooms. Strategies teachers apply for children with Special Educational Needs
Tan, Run
2020
Reading young adult dystopia. Analysing teenage readers’ portrayals of discursive positions about rebellion in young adult dystopia in a mixed-methods [...]
Brünger, Moritz
2021
Teachers' capability-related subjective theories in teaching and learning relations
Jancic Mogliacci, Rada
2015
Teaching and learning English in kindergartens in Kaohsiung
Chuang, Mei-Ling
2001
Young Migrants’ Aspirations, Expectations and Perspectives of Well-Being investigated using Biographical Narratives, the Capability Approach and Inter [...]
Balsera, Maria Ron
2014