Management science in the era of smart consumer products: Challenges and research perspectives
Dawid, Herbert ; Decker, Reinhold ; Hermann, Thomas ; Jahnke, Hermann ; Klat, Wilhelm ; König, Rolf ; Stummer, ChristianIn: Central European Journal of Operations Research, Jg. 25 H. 1, S. 203 - 2302017Marginalien zum Verbraucherkreditgesetz
Graf v. Westphalen, FriedrichIn: Wertpapier-Mitteilungen, Jg. 44 H. 16, S. 624 ff.1990Market demand by non-convex preferences
Trockel, WalterIn: Rendiconti del Seminario Matematico e Fisico di Milano, Jg. 57 H. 1, S. 311-3201987Market introduction and diffusion of new products: Recent developments in agent-based modeling
Wakolbinger, Lea M. ; Stummer, Christian ; Günther, MarkusIn: International Journal of Innovation and Technology Management, Jg. 10 H. 52013The Market Price of Risk for Delivery Periods: Pricing Swaps and Options in Electricity Markets
Kemper, Annika ; Schmeck, Maren Diane ; Khripunova Balci, Anna2020Marketing management for consumer products in the era of the Internet of Things
Decker, Reinhold ; Stummer, ChristianIn: Advances in Internet of Things, Jg. 7 H. 3, S. 47-702017Markov perfect equilibria in multi-mode differential games with endogenous timing of mode transitions
Dawid, Herbert ; Gezer, Serhat2021Markovian decision processes with limited state observability and unobservable costs
Gottinger, Hans Werner1978Marktmodell kontra Integrationsmodell?: Zur Entwicklung des Medienverfassungsrechts in der Ära der neuen Techniken
Stock, MartinIn: Archiv des öffentlichen Rechts, Jg. 110, S. 219-2541985Die marode Musterdemokratie Costa Rica
Huhn, SebastianIn: GIGA Focus Lateinamerika, Jg. 2006 H. 4, S. 1-82006Masken in Bewegung: Anregungen aus einem fächerübergreifenden Projekt zwischen Sport und Textilem Werken
Gohl-Völker, Ulla ; Kleindienst-Cachay, Christa ; Raible-Bordon, SibylleIn: Sportunterricht, Jg. 40, S. 184-1921991Maskierungen des weiblichen Sprechens - eine feministische Lesart der "Emilia Galotti"
Kublitz, MariaIn: Diskussion Deutsch, Jg. 20, S. 4-181989