Reducing violent discipline by teachers using Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T): study protocol for a matched cluster randomized [...]
Masath, Faustine Bwire ; Hermenau, Katharin ; Nkuba, Mabula ; Hecker, TobiasIn: Trials, Jg. 21 H. 12020Die reduktive Erklärbarkeit des phänomenalen Bewusstseins - C.D. Broad zur Erklärungslücke
Beckermann, Ansgar ; Pauen, M. (Hrsg.) ; Stephan, A. (Hrsg.)2002Reflections on different labels for Factor V
Ostendorf, Fritz ; Angleitner, AloisIn: European Journal of Personality, Jg. 8 H. 4, S. 341-3491994Réflexions Prudentes. Pensées Morales. Maximes Stoïciennes
Nieremberg, Juan Eusebio ; Obeilh, François d'Amsterdam : Elsevier, 1671Reflexions, Sentences, Ou Maximes Royales & Politiques
Nieremberg, Juan Eusebio ; Obeilh, François d'Amsterdam : Elsevier, 1671Regel und Fiktion
zur normativen Kraft des Kontrafaktischen ; Untersuchung über zwei Argumentationsformen kultureller SelbstdarstellungSteinhauer, Fabian2001The Relation of Sleep, Distress, and Coping Strategies - What Male and Female Students Can Learn from Each Other?
Faber, Jasmin ; Schlarb, AngelikaIn: Health, Jg. 08 H. 13, S. 1356-13672016Relationale Intentionalität
eine sozialontologische Untersuchung gemeinsamer AbsichtenSkudlarek, Jan2014Relationship between subtypes and symptoms of ADHD, insomnia, and nightmares in connection with quality of life in children
Grünwald, Julia ; Schlarb, AngelikaIn: Neuropsychiatric Disease and Treatment, Jg. 13, S. 2341-23502017The relationship between perceived corporate social responsibility and employee-related outcomes: A meta-analysis
Paruzel, Agnieszka ; Klug, Hannah J. P. ; Maier, Günter W.In: Frontiers in Psychology, Jg. 12, S. 607108 ff.2021Reliabilität und Validität von Verfahren der Präferenzmessung
ein meta-analytischer Vergleich verschiedener Verfahren der Conjoint-AnalyseHeidbrink, Marcus ; Heidbrink, M.2006Religious epistemology of Agnès Arnauld (1593-1671)
Conley, John J.Elektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2019Religious faith in Edith Stein (1891-1942)
Calcagno, AntonioElektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2019Religious freedom in Ednah Dow Cheney (1824-1904)
Dykeman, Therese BoosElektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2019Religious freedom in Frances (Fanny) Wright (1795-1852)
Dykeman, Therese BoosElektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2019Religious Knowledge in Agnès Arnauld (1593-1671)
Conley, John J.Elektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2018Religious knowledge in Marguerite Hessein, Mme de La Sablière (1640-1693)
Conley, John J.Elektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2018Religious truth in Antoinette Brown Blackwell (1825-1921)
Dykeman, Therese BoosElektronische Ressource, Paderborn : Universitätsbibliothek, 2019