de
en
Schliessen
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Impressum
Datenschutz
zum Inhalt
Detailsuche
Schnellsuche:
OK
Schließen
Dokumenttypen
7
Einträge für
Aufsatz in einer Zeitschrift
1
Einträge für
Dissertation
Autoren / Beteiligte
8
Einträge für
Frank, Cornelia
8
Einträge für
Schack, Thomas
2
Einträge für
Land, William Marshall
1
Einträge für
Essig, Kai
1
Einträge für
Gröben, Bernd
1
Einträge für
Kim, Taeho
1
Einträge für
Koester, Dirk
1
Einträge für
Meier, Christopher
1
Einträge für
Popp, Carmen
8
Titel
in
Klassifikation (DDC)
→
Philosophie und Psychologie
Klassifikation
Schliessen
Filter
1
zu den Filteroptionen
Titel
Personen
Ort
Verlag
Jahr
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Alle Titel
Klassifikation (DDC)
Philosophie und Psychologie
Philosophie
Metaphysik
Epistemologie
Parapsychologie, Okkultismus
Philosophische Schulen
Psychologie
Logik
Ethik
Antike, mittelalterliche und östliche Philosophie
Neuzeitliche westliche Philosophie
In my mind's (quiet) eye: A perceptual-cognitive approach to the Quiet Eye - comment on Vickers
Frank, Cornelia
;
Schack, Thomas
In: Current Issues in Sport Science, Jg. 1 H. 1
2016
Mental representation and learning in complex action: a perceptual-cognitive view on mental and physical practice
Frank, Cornelia
2014
Mental Representation and Mental Practice: Experimental Investigation on the Functional Links between Motor Memory and Motor Imagery
Frank, Cornelia
;
Land, William Marshall
;
Popp, Carmen
;
Schack, Thomas
In: PLoS ONE, Jg. 9 H. 4
2014
Mental representation and motor imagery training
Schack, Thomas
;
Essig, Kai
;
Frank, Cornelia
;
Koester, Dirk
In: Frontiers in Human Neuroscience, Jg. 8 H. 328, S. 1-10
2014
Perceptual-cognitive changes during motor learning: The influence of mental and physical practice on mental representation, gaze behavior, and performance [...]
Frank, Cornelia
;
Land, William Marshall
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 6
2016
The representation of motor (inter)action, states of action, and learning: Three perspectives on motor learning by way of imagery and execution
Frank, Cornelia
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 8
2017
A systematic investigation of the effect of action observation training and motor imagery training on the development of mental representation structure [...]
Kim, Taeho
;
Frank, Cornelia
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Human Neuroscience, Jg. 11 H. 499
2017
Verbal instructions and motor learning: How analogy and explicit instructions influence the development of mental representations and tennis serve per [...]
Meier, Christopher
;
Frank, Cornelia
;
Gröben, Bernd
;
Schack, Thomas
In: Frontiers in Psychology, Jg. 11
2020