Crucifixus
a canto 1mo et 2do, alto, tenore e basso ; opera 58Partizione e voci, ed. orig., Offenbach s / M. : André, [1830]


Graduale
(Domine, Dominus noster) ; für 4 Solo-Singstimmen, mit Begleitung von 2 Violinen, Viola und Bass ad libitum ; No. 3Stimmen, Wien : Haslinger, [1827]
Hymnus
Te Deum laudamus, musicam quatuor vocibus humanis comitante orchestra exercendam ; opus 60[Partitur], Offenbachii ad Moenum : André, [1829]
Hymnus
Te Deum laudamus, musicam quatuor vocibus humanis comitante orchestra exercendam ; opus 60[Partitur], Offenbachii ad Moenum : André, [1829]

Magnificat für vier Singstimmen und Orgel
[Partitur], Berlin : Trautwein, [1824]
Miserere
à 8 voci concertanti con ripieni ed un versetto a 16 reali da cantarsi senza l'accompagno d'alcuno stromentoPartitura, Lipsia : Breitkopf & Härtel, [1828]
Miserere
für vierstimmigen Chor mit Begleitung des OrchestersPartitur, nach dessen hinterlassenem Original-Manuscript herausgegeben, Offenbach a / M. : André, [ca. 1827]
Missa brevis
Partitur, 1830
Missa in C
Partitur, [1820-1830]
Missa sub titulo S. Trinitatis, in B
für 4 Singstimmen und großes Orchester[Partitur], S.l. : o.V., [1825-1830]
Motetto a 4 ["Comedetis carnes"]
(mit allen Verzeirungen ; wie es in der heiligen Woche in der Capella sixtina gesungen wird)[Partitur], [um 1830]
Offertorium
(O mi Deus amor meus) ; für 4 Solo-Singstimmen mit Begleitung von 2 Violinen, Viola und Bass ad libitum ; No. 3Stimmen, Wien : Haslinger, [1827]

Planctus Beatae Mariae Virginis
Stabat mater vocibus quatuor choris et instrumentisPartitur, [Lipsiae] : [Probst], [1821]
Les quatre antiennes à la Sainte Vierge
pour trois voix égales ; oeuv. 44Partitur, Leipsic : Breikopf et Härtel, [1826]

Requiem
missa pro defunctis ; vocibus humanis, vel sigillatim, vel junctim[Partitur], Lipsiae : Hofmeister, [ca. 1824]
